Jeżeli kupiony towar ma wadę, mogą Państwo skorzystać z prawa do jego zareklamowania.
Procedury reklamacyjne odbywają się wg umów gwarancyjnych lub z tytułu rękojmi.
Gwarancja
Sposób zgłoszenia reklamacji z gwarancji
Zgłoszenia reklamacyjnego w ramach gwarancji mogą Państwo dokonać w Autoryzowanym Serwisie Producenta bądź za pośrednictwem naszego sklepu.
Zgłoszenie w Autoryzowanym Serwisie Producenta
Najszybszym sposobem realizacji praw z tytułu gwarancji jest skierowanie reklamacji do Autoryzowanego Serwisu Producenta.
Procedura postępowania oraz dane kontaktowe serwisu (numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz dane siedziby) są wskazane na karcie gwarancyjnej, która została dołączona do towaru. Dane Autoryzowanych Serwisów można również odnaleźć w Internecie na stronach Producentów. W przypadku kontaktu z Autoryzowanym Serwisem Producenta prosimy postępować zgodnie z udzielanymi przez pracownika serwisu instrukcjami.
Ważne! Wiele usterek może zostać usuniętych w toku rozmowy telefonicznej z pracownikiem Autoryzowanego Serwisu Producenta.
Reklamacja za pośrednictwem sklepu
Zgłoszenie żądania naprawy w ramach gwarancji jest również możliwe za pośrednictwem naszego sklepu. W takim wypadku prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie go pocztą elektroniczną na adres reklamacje@wiertarka.pl (potwierdzeniem prawidłowego zgłoszenia, będzie otrzymanie informacji zwrotnej z numerem nadanej reklamacji). Po uzyskaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia prosimy o podanie terminu, adresu i nr telefonu dla kuriera w celu umówienia kuriera po odbiór reklamowanego towaru.
Odsyłając produkt, jesteście Państwo zobowiązani do odpowiedniego przygotowania go do transportu. Do przesyłki należy dołączyć oryginał lub kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną.
W przypadku, gdy towar jest odbierany przez kuriera w ramach usługi zamówionej za pośrednictwem naszego sklepu oraz okaże się, że żądanie jest niezasadne (usterka nie jest objęta gwarancją), zostaną Państwo obciążeni kosztami transportu, zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie Koszty przesyłki.
Rękojmia
Sposób zgłoszenia reklamacji z rękojmi
Zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi można dokonać poprzez kontakt z naszym sklepem. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie go pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@wiertarka.pl (potwierdzeniem prawidłowego zgłoszenia, będzie otrzymanie informacji zwrotnej z numerem nadanej reklamacji).
Po uzyskaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia prosimy o podanie terminu, adresu i nr telefonu dla kuriera w celu umówienia kuriera po odbiór reklamowanego towaru.
Odsyłając produkt, jesteście Państwo zobowiązani do odpowiedniego przygotowania go do transportu. Do przesyłki należy dołączyć oryginał lub kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną.